Το τετραήμερο από 15 έως 18 Μαΐου 2015 οργανώθηκαν και συντονίστηκαν για πρώτη φορά στην Κέρκυρα από Ομάδας Μουσειολογίας του Ιονίου Πανεπιστημίου ποικίλες εκδηλώσεις για τον εορτασμό της Διεθνούς Ημέρας Μουσείων στις οποίες συμμετείχαν 4 μουσεία. Τα Μουσεία Ασιατικής Τέχνης και Χαρτονομισμάτων Ιονικής Τραπέζης/Alpha Bank, η Δημοτική Πινακοθήκη και το Παράρτημα της Εθνικής Πινακοθήκης στην Κάτω Κορακιάνα ανοίξανε τις πόρτες τους με δωρεάν είσοδο προσφέροντας ειδικά σχεδιασμένες δράσεις και συναυλίες για παιδιά, οικογένειες και, γενικά, κάθε ηλικιακή και κοινωνική ομάδα. Τις δραστηριότητες παρακολούθησαν περίπου 600 επισκέπτες. Η αισιοδοξία για το μέλλον αυτής της κοινής προσπάθειας πηγάζει κυρίως από το γεγονός ότι ο κόσμος ανταποκρίθηκε στην πρόταση διαδραστικής συμμετοχής στις εκδηλώσεις. Μαθητές των δημοτικών σχολείων παρουσίασαν μέσα από το πρόγραμμα «Φτιάξε το μουσείο/την έκθεσή σου» τη δική τους προοπτική για ένα δημιουργικό και ελκυστικό μουσείο. Άνθρωποι με μουσειακά και πολιτιστικά ενδιαφέροντα επισκέφθηκαν το Μουσείο Ασιατικής Τέχνης και το Μουσείο Χαρτονομισμάτων για να γνωρίσουν από κοντά αφενός τις ιδιαιτερότητες της τέχνης του χαρτιού στην Άπω Ανατολή και αφετέρου τις τεχνικές κατασκευής καθώς και το ιστορικό πλαίσιο του αρχαιοελληνικού νομίσματος. Τις προτιμήσεις του κοινού κέρδισαν και δράσεις «Βρες τον πολιτισμό σου» και «Αφηγήσεις περιηγητών του 19ου αι. στην Κέρκυρα» αφού μέσω αυτών αναδείχθηκαν και έγιναν κατανοητές ιδιαίτερες πτυχές του πολιτιστικού παρελθόντος της πόλης. Ακόμα, ζητήματα όπως «τι ήχους παράγει το μουσείο?», «υπάρχει ακουστική εμπειρία στο μουσείο?», «οι θόρυβοι των εκθεμάτων?» διερευνήθηκαν για πρώτη φορά σε μουσειακό χώρο με αφορμή το πρόγραμμα MUSsicSEUM.Τη δυνατότητα, τέλος, να συζητήσουν και να αναπτύξουν τους προβληματισμούς τους είχαν οι εκπρόσωποι των μουσείων και το κοινό στην ημερίδα «Η Κέρκυρα, τα μουσεία της και οι προκλήσεις του μέλλοντος: Για μια βιώσιμη πολιτιστική ανάπτυξη» που οργάνωσε το Τμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Μουσειολογίας του Ιονίου Πανεπιστημίου.